mandag 2. januar 2012

Tilbake til virkeligheten

Julen er overstått. Noen kilo flere - på tross av flere skiturer - men kanskje jeg mistet litt oversikten i løpet av hele desember slik at ikke juleferien er hele syndebukken?

Noe må gjøres.j

Men jeg hater nyttårsforsetter.

Egentlig holder det i massevis om jeg klarer å trene like mye og spise på samme måte som jeg gjorde før jeg sluttet å røyke.

Uansett - selv om jeg i prinsipp misliker nyttårsforsetter, OG treningssentere har jeg altså i dag  2. januar (hvor patetisk er ikke det egentlig?) ringt Elixia for å få en time slik at jeg kan få trent skikkelig selv om jeg har vondt i foten. Er det en ting som er sikkert er det at foten min ikke blir noe bedre av at jeg sitter på rompa i sofaen og eser ut.

Jeg brenner inne med mange meninger om klientellet på treningssentere som Elixia og opplegget der, men det tror jeg at jeg skal komme tilbake til en annen gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar