fredag 6. januar 2012

Treningssenter-babes

Jeg har vært på trening i dag (TIIIIIDLIG). Spinning. Så fikk jeg sagt det også. Litt patetisk det også - morgen-spinning første uken i januar.... Det kunne vært værre - det kunne ha vært mandag den 2., men allikevel.

Uansett - jeg slutter aldri å forundre meg over disse treningssenter-babes'ene. Trener de i det hele tatt? - eller er de bare i garderoben, skifter til det hypermoderne treningstøyet sitt, sprader litt rundt i lokalene og går inn for å dusje og sminke seg og vise fram alle de fancy kremene sine i all offentlighet? Jeg ser i hvert fall aldri at de er røde i fjeset, svette med håret i alle retninger slik som jeg ser ut etter en god trenignsøkt.

Jeg lurer kanskje litt på om disse babes'ene synes de har litt for lite publikum på sitt eget bad og må flytte badet ut i en fellesgarderobe? Eller hva? Trene i ordets rette forstand gjør de ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar