torsdag 22. desember 2011

Summen av laster....

Neida, føler meg ikke helt gammel og grå, men skjønner at kroppen ikke er som før lenger. Etter å ha vært flink og fått krysset av nesten alle punktene på "vær flink pike"-listen (noe som er en milepæl siden jeg aldri har vært spesielt plaget av "flink pike-syndromet" - heldigvis):

  • Begynt å trene jevnlig
  • Sluttet å røyke
Men kunne det vare lenge? Neida. For hva skjer?
  • "Gammel-(lett)overvektig-kropp-betennelse" i bena sørger for at treningen (eneste treningen jeg nærmer meg å like, i hvert fall) stopper
  • Jeg konverterer fra røyk til boller og sjokolade
Så nå er alle kiloene rendt på igjen og vi er tilbake til start. Riktignok røykfri - det er ca 25 år siden sist... - og det skal man jo ikke kimse av.

Nå satser jeg på skiføre og mange deilige skiturer - og at min nyetablerte HFCF-diett  får seg enkelte justeringer i løpet av jula.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar