torsdag 18. august 2011

Travel dag

... men allikevel delvis fornøyd.
  • Mc -burger til middag (ikke bra - men ingen Pommes frites)
  • Jogget nesten en time (OK - det ble litt gåing - beina var tunge og Burgeren satt i magen)
  • Effektiv på jobben (men får ikke gjort alt jeg burde gjort - hvordan klarer man å jobbe masse ekstra i hverdagen? Det går innimellom, men ellers - det er faktisk bare 17 timers våkentid i døgnet - og familien skal ha sitt).
  • ellers ingen store utskeielser (tror jeg)
Jeg har alltid lurt på hvordan det er mulig å
  • takle en kul, spennende jobb
  • ha tid (og lyst til) alltid å ha "det siste" i garderoben og se frisk og lekker ut til en hver tid
  • ha tid til alle "spennende" aktiviteter med venner (vinklubb, venninnekveld, jentetur, "tilfeldige" kvelder på byen +++++)
  • ha tid til ansiktsbehandling, manikyr, pedikyr, månedlige frisørtimer
  • og selvfølgelig ha et plettfritt hjem med "spennende" interiør og detaljer
  • er på de hippeste treningsbølgene til enhver tid
Noe må jo lide...   (det er sikkert ikke de samme som stiller på fotballkampene til ungene). Men det er jo opp til hver enkelt å prioritere - jeg LIKER faktisk å kule på sofaen og se på Grace Anatomy. Det er min prioritering.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar