onsdag 17. august 2011

Startskuddet går!

Den rosa panter har i dag  (så langt)
  • sendt barna til det de skal i dag med helt vanlige matpakker med tre brødskiver (ikke noe fancy der!) i tide uten kranglig (fornøyd!)
  • syklet til jobb (sunt!)
  • laget denne bloggen (som jeg har tenkt på en stund), mens jeg egentlig har altfor mye å gjøre på jobb, men som jeg ikke orker å kaste meg over (ikke lurt!)
  • gitt opp røykeslutt i dag også - og vært og kjøpt en ny pakke (dumt!)
  • tenkt mange sunne tanker for hva jeg skal gjøre i ettermiddag - middag og joggetur - det holder (bra! - de må bare følges opp)
Egentlig ganske mye før lunsj på en vanlig arbeidsdag. Jeg har MAANGE tanker om innlegg, så jeg håper min begrensede fantasi og kreativitet  holder til å lage en morsom og spennende blogg som mange kunne ha lyst til å følge med på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar